Πέμπτη, 16 Μαΐου 2013

Αφιέρωμα Άνοιξη – μυστικά για υγιή μαλλιά!

Κρύο, απότομες αλλαγές θερμοκρασίας, υγρασία και βροχή. Ο χειμώνας δεν είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να συμβεί στα μαλλιά μας! Όμως, ο ερχομός της άνοιξης είναι η ιδανική στιγμή για να τα βοηθήσετε να ξαναβρούν τη φόρμα τους.

Δοκιμάστε αυτά τα χρήσιμα μικρά μυστικά που θα ξαναδώσουν στα μαλλιά σας τη χαμένη τους λάμψη και ζωντάνια.

Απομακρύνετε τις τοξίνες του χειμώνα
Για να το πετύχετε, κάντε μασάζ στο κεφάλι σας. Με αυτό τον τρόπο η κυκλοφορία του αίματος τονώνεται και οι τρίχες των μαλλιών οξυγονώνονται.

Πώς;
  • Σε βρεγμένα μαλλιά: Ενώ λούζετε τα μαλλιά σας, κάντε απαλό μασάζ στο κεφάλι σας με τα ακροδάκτυλά σας και πιέστε ελαφρά την περιοχή των κροτάφων, του μετώπου και των αυτιών περιμετρικά.
  • Σε στεγνά μαλλιά: Βάλτε τα χέρια σας στο κεφάλι σας, το ένα πάνω στο άλλο, και πιέστε καθώς τα κινείτε προς τα πάνω, σαν να προσπαθείτε να πιάσετε το δέρμα του κεφαλιού. Κάντε το δύο φορές την εβδομάδα. Ξεκινήστε από τον αυχένα και φθάστε μέχρι την κορυφή του κεφαλιού. Το επαναλαμβάνετε για 1 - 2 λεπτά. Για καλύτερο αποτέλεσμα και αν έχετε χρόνο, λίγο πιο πριν, σκεπάστε το κεφάλι σας με μία ζεστή, υγρή πετσέτα για να διασταλούν τα αιμοφόρα αγγεία. Απλά, βρέξτε μία πετσέτα με λίγο νερό, στύψτε την και βάλτε την στο φούρνο μικροκυμάτων για 30 δευτερόλεπτα.

Βοηθήστε τα μαλλιά σας να μακρύνουν
Όπως το φθινόπωρο, έτσι και την άνοιξη χάνουμε περισσότερα μαλλιά απ’ ότι συνήθως και δεν μπορούμε να κάνουμε απολύτως τίποτα γι’ αυτό. Είναι φυσιολογικό και συμβαίνει στην αρχή κάθε εποχής! Μην πανικοβάλλεστε λοιπόν. Μπορείτε να βοηθήσετε την ανάπτυξη των μαλλιών σας και να τα διατηρήσετε πυκνά και πλούσια όπως και πριν.

Πώς;
  • Προσαρμόστε τη διατροφή σας ανάλογα, ώστε τα μαλλιά σας να παίρνουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά:
Ο ψευδάργυρος και το μαγνήσιο αυξάνουν τα επίπεδα της κερατίνης. Βρίσκονται στα θαλασσινά, τις φακές, το ψωμί ολικής άλεσης, το κακάο,τα αμύγδαλα κλπ. Ο σίδηρος αυξάνει τη ροή του οξυγόνου στις ρίζες. Βρίσκεται στο μαϊντανό, το λουκάνικο από αίμα, το μοσχαρίσιο συκώτι, το σπανάκι, κλπ. Η πρωτεΐνη δυναμώνει τα μαλλιά. Βρίσκεται στη γλώσσα, τον τόνο, το τυρί, το βραστό ζαμπόν, το κοτόπουλο, το μοσχαρίσιο κρέας, τον κρόκο αυγού, κλπ. Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β βοηθούν στην ανάπτυξη των μαλλιών. Βρίσκονται στα μανιτάρια, τα δημητριακά, κλπ.

  • Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε ένα ειδικό συμπλήρωμα διατροφής για την καταπολέμηση της τριχόπτωσης.
  • Ίσως να μην το έχετε ακούσει αλλά το ρούμι έχει πραγματικά δυναμωτικές ιδιότητες. Προσθέστε δύο κουταλιές της σούπας ρούμι στη μάσκα σας όταν θέλετε να ενισχύσετε την ανάπτυξη της τρίχας.

Μην ξεχνάτε κάποιους βασικούς κανόνες φροντίδας μαλλιών που θα τα προστατεύσουν και δεν θα τα αφήσου να αδυνατίσουν.
Τα μαλλιά σας θα σας ευγνωμονούν!

Πώς;
  • Κάντε το αυτονόητο, δηλαδή, αρχίστε να λούζετε τα μαλλιά σας σε κατάλληλα χρονικά διαστήματα. Το καθημερινό λούσιμο διεγείρει τους σμηγματογόνους αδένες, με αποτέλεσμα τα μαλλιά σας να λαδώνουν πιο γρήγορα.
  • Η λύση; Λούζετε τα μαλλιά σας το πολύ 3 φορές την εβδομάδα με σαμπουάν και ενδιάμεσα ξεπλένετε μόνο με ζεστό νερό ή αν θέλετε οπωσδήποτε να λουστείτε, χρησιμοποιήστε ένα ξηρό σαμπουάν.
  • Διαλέξτε μια βούρτσα από τρίχα χοίρου. Δεν ταλαιπωρεί τα μαλλιά και η σύνθεσή της μοιάζει πολύ με την κερατίνη. Πάντως, αν θέλετε να ξεμπλέξετε τα μαλλιά σας, τίποτα δεν είναι καλύτερο από μία χτένα με αραιά δόντια, που δεν σπάει τις τρίχες.
  • Αν δεν το έχετε κάνει ήδη, επενδύστε τώρα σε ένα επαγγελματικό σεσουάρ με ισχύ τουλάχιστον 1500 watt και πολλές ρυθμίσεις ταχύτητας και θερμοκρασίας, και ξεχάστε τα καμένα μαλλιά.

epithimies.gr